בן גביר לראשי העדה הדרוזית: "העבודות יפסקו בחג"

איתי גדסי 2 Comment on בן גביר לראשי העדה הדרוזית: "העבודות יפסקו בחג"

השר בן גביר בסיום הביקור בג'וליס, בתום פגישה עם השייח מוואפק טריף: "העבודות בגולן יימשכו עד ערב חג הקורבן, יפסקו בחג, ויימשכו מיד לאחריו

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נפגש היום (חמישי) עם ראשי העדה הדרוזית, כשאליו התלווה מפכ"ל המשטרה שבתאי בניסיון להרגיע את המחאות הקשות ברמת הגולן שהביאו לעימותים עם שוטרים ולנפגעים.

בתום הביקור פרסם השר בן גביר סרטון משותף יחד עם השייח'.

השר בן גביר: "המשילות חשובה לכולנו, הפרויקט יימשך ומדינת ישראל לא תיכנע בפני מי שזרק בקבוקי תבערה ואבנים וגם השייח מתנגד לזה בצורה חד משמעית. השייח הסביר לי על קדושת החג שיחלו בשבוע הבא ולכן הודעתי לו שלפני החג ולאחריו העבודות יימשכו, אך בימי החג לא יתקיימו העבודות, ואני מברך את החברה שגילתה רגישות לחג והסכימה למתווה".

טרם הפגישה אמר השר כי: "ממשלת ישראל מעריכה ומחבקת את בני העדה שהם בשר מבשרה של החברה הישראלית, אך עם זאת, העבודות חייבות להימשך. זה החוק ובמדינת ישראל החוק הוא שקובע".

לדברי השר בן גביר: "בכל מקרה העבודות לא תוכננו להימשך אל תוך החג שמתקיים ביום שלישי בשבוע הבא, אבל אי אפשר להיכנע לאלימות ולעצור את העבודות לפני החג. השר עומד על זה שהעבודות יימשכו היום ובתחילת שבוע הבא והעביר לראש הממשלה את עמדתו הברורה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה שומר על כבודנו?
    "ממשלת ישראל מעריכה ומחבקת את בני העדה שהם בשר מבשרה של החברה הישראלית"
    גם הוא אומר את המשפטים המטומטמים האלה שכולם אומרים. תתחילו להבדיל בין יהודי לגוי! אנחנו עם ישראל והמדינה צריכה להיות רק שלנו, רק יהודים הם בשר מהבשר של החברה שלנו. הגויים הם גרי תושב, אורחים אצלנו.
    גם הכניעה לאלימות והפסקת העבודות בגלל החגים הטיפשיים שלהם היא לא טובה.
    עצוב לראות שהוא התחיל אצל הרב כהנא והגיע לפה, הוא אולי יותר טוב מהרבה אחרים, אבל הוא לא מי שרצינו.